Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

Λ. Κατσέλη: η πόρτα του ΠΑΣΟΚ έχει κλείσει οριστικά


"Δεν βλέπω ότι υπάρχει δυνατότητα επανόδου μου στο ΠΑΣΟΚ... Η πόρτα του ΠΑΣΟΚ έχει κλείσει και έχει κλείσει για τον απλούστατο λόγο ότι δυστυχώς - και το λέω με πολύ μεγάλο πόνο γιατί είμαι σε αυτό το κόμμα από 17 ετών- το ΠΑΣΟΚ πια δεν εκφράζει αυτές τις θέσεις για τις οποίες εγώ τουλάχιστον έχω αγωνιστεί σε όλη μου τη ζωή", δήλωσε η πρώην υπουργός Εργασίας και ανεξάρτητη βουλευτής Λούκα Κατσέλη μιλώντας σε εκπομπή της ΝΕΤ, προσθέτοντας ότι θα καταψηφίσει τους εφαρμοστικούς γιατί διαφορετικά θα ήταν ασυνεπής.

"Δεν με θέλουν και δεν μας θέλουν και δεν θέλουν δυστυχώς αυτή τη διαφορετική άποψη...Δεν είναι άτομο είναι μία λογική όπου δυστυχώς έχει γίνει μία κυρίαρχη λογική, όπου η διαφορετική άποψη εξοβελίζεται. Και είναι αυτή η αλαζονεία της εξουσίας η οποία δυστυχώς αποκλείει πάρα πολύ κόσμο. Και αν είναι κάτι που με λυπεί είναι ότι η δύναμη του ΠΑΣΟΚ ήταν ότι ήταν πολύ κοντά στον κόσμο και αφουγκραζόταν τον κόσμο. Όταν αυτή τη στιγμή κάθε οικογένεια δεν τα βγάζει πέρα, όταν υπάρχει τεράστια αγωνία μέσα στην ελληνική οικογένεια νομίζω ότι ένα κόμμα το οποίο θέλει να λέγεται προοδευτικό πρέπει να είναι πολύ κοντά στον κόσμο και με πολλή λεπτότητα και σεβασμό να ακούει και να αφουγκράζεται αυτά που λέει", ανέφερε η κ. Κατσέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου